Huslig mor

Under veckan när jag VABat så tänkte jag försöka vara lite huslig. det är inte så ofta jag bakar men nu har vi fått en helt ny assistent i julklapp som måste användas.

Den är lättanvänd, lättdiskad och passar således en amatör.




Dags för årets första bullbak.




Ett gott resultat, måste bara få till schwungen vad gäller form och utseénde. Övning ger färdighet. Det är bara att baka på.
Någon som brukar baka med varmluft? Har inte vågat prova det ännu.




I kväll ska vi ha fredagsmys - titta på Let´s Dance - jäntans favorit. Sen ska jag och maken se en film. Jobbar lördagkväll så vi gör en ordentlig helgfeeling ikväll istället för i morgon är jag troligtvis för trött.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mums, vad gott det såg ut.

Ha en bra fredagkväll.

2009-02-20 @ 19:30:15
URL: http://giraffhus.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Bra julklapp det där. Bullarna såg goda ut.

2009-02-22 @ 17:42:16
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: lisa

hej.

jag följer din blogg via rssflöde. Jag kan bara läsa de första raderna, men om du ändrar till att du vill visa hela dina inlägg i rssflödet kan jag lättare följa din härliga blogg! Det görs under inställningar.

Tack på förhand! /Lisa

2009-02-23 @ 15:10:37
Postat av: Anonym

hej!

Jag undrar om du har någon mailadress som man kan nå dig på? För jag har en fråga angående en bild, så det skulle varit jättebra om jag kunde fråga där istället :)

2009-02-23 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0