Utmaningen - hur går det?

Snart har jag kommit i mål. Jag har inte fuskat och jag har promenerat eller varit på gympa fyra ggr/v. Just nu sitter jag med en fruktansvärd träningsvärk i låren efter gårdagens pass. Sötsuget har minskat och kroppen har lite lite grann gått ihop. Känns bra. Nu gäller det att fortsätta på samma bana till beach 2008.

image473


Nu kommer den stora frågan:
- Hur går det för alla andra som hakade på?

Det har varit väldigt tyst och jag väntar med stor spänning på att höra från er alla. Jag vet vad ni heter, så ni kommer inte undan...

Kommentarer
Postat av: veronica

För mig går det bra. Powerwalkar varje morgon med vovven. Det är enda träningen jag gör. Men det borde vara bra.Maten går det cokså bra med. Har inte fuskat :)
Varje gång jag har sötsug tar jag en kopp te med lite honung i. Funkar utmärkt :D

2007-09-07 @ 10:16:51
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Helen

Halloj! Dax för en bekännelse - jag har misslyckats med utmaningen så jag kan strykas från listan. Jobbigheter på arbetet har gjort mig energilös, trött och nedstämd på kvällarna när jag väl kommit hem så jag har inte orkat ta mig ut. Sen har vi varit på personalresa med busy schema och även då har promenerandet fallit i träda. Däremot med sötsuget har det gått bättre. Alltid nått... Kul att det har gått bra för dej:D Trevlig helg.

2007-09-07 @ 14:18:40
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: V-flex

Jo det har gått rikigt bra för mig. Är ute med min MTB en hel del, styrketränar 4ggr i veckan och löptränar 3 pass i veckan. Känns som beach 2008 kan bli reality.

2007-09-11 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0