Härliga lördag

Idag har solen lyst som aldrig förr och värmen har varit helt perfekt. Vid lunch kom svärfars och hälsade på. Vi åt lite våfflor med grädde och sylt därefter åkte jag och min man till Maxi och handlade. Vad fridfullt det är att handla utan barn! Till middag grillade vi nere på "tomten". Tänk att det smakar lika gott varenda gång.

image145

Idag grillade vi fläskkarré, kycklingfilé, äpplen och champinjoner. Till detta så hade vi klyftpotatis och vanlig potatissallad och en somrig grönsallad.

image143        image144

Nu ska jag ta en superrask promenad och sen ska min man fara och se fotboll med några grabbar. Man kan säga att det blir lite av att slappa och bläddra i huskataloger och zappa på fjärrkontrollen.

Jag bara måste skicka in ett till musikbidrag som kommer under detta inlägg. Ni bara nåste lyssna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0