Plommon

Så kommer dagens inlägg. Jag ska snabbt sätta in en härlitg bild på lite naturlig laxantia! Inte för att det behövs - jag ska ut och jobba två nätter och det brukar röra till det rejält i min ventrikel och efterföljande tarmsystem. Sist jag jobbade natt, bodde jag på toan dagen därpå. Vi håller tummarna för att det ska gå bättre denna gång =)

Idag har jag fyndat på LINDEX-rean. Visar plaggen imorgon. Nu har jag laddat med kläder ffa till Lillebror så han klarar av en vecka på dagis. Jag räknar med att det går åt en body per dag!


Plommon till hela familjen!

image302

Jag är rätt nöjd med kortet - Jag har tagit det alldels själv. Nog blir man väl ändå lite sugen på ett blänkade plommon. Kanske är de förtrollade som i "Stora stygga vargen och grisarna"...


Nu ska jag ut på en raskis och sedan ska jag försöka sova en timma. Jag försöker alltid det innan jag jobbar natt och hittills har det gått ganska dåligt. Svårt att somna på beställning men det är väl bra om kroppen vilar lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till med nattpassen! Ja, är mycket nöjd med det nya teckensnittet. Ser fram emot din makeover på bloggen så småningom!

2007-07-11 @ 19:50:41
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Karin

Har ingen aning hur man fixar till det. Fråga Maria som gjorde iordning min sida, hon vet säkert.

2007-07-12 @ 06:31:01
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0