Soffan är klar!

Då var soffan klar att användas. Det som saknas är sitt - och ryggdynor som ska sys. Just nu får fårskinnen ligga där så det blir lite mjukt.
 
 
 
 
Nu ska vi göra en bänk som ska stå på den vänstra sidan. Tänker ställa lite pelargoner, en tomatplanta (min vän M frösår och så får jag en planta som hunnit bli lite stadig = lyx) och lite annat smått & gott på den bänken.
 
Vi har fler projekt denna sommar också. Måla huset - inget projekt man jublar åt, men det måste göras. Bra att våren kom tidigt i år för då kan man göra det innnan man går på semester.
 
När solen är framme så blir det väldigt varmt och skönt därinne. Jag häller upp ett kallt glas Zero och intar min plats i soffan för nu är det sol...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Så fin soffan blev!

2014-05-03 @ 19:13:45
URL: http://mittsommarhus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0