Mera färg!

Måste måla lite till på soffan innan vi bär ut den till växthuset. Första varvet är ganska roligt, andra helt okej, men nu är det bara lite finlir och då ser man inte samma resultat. Men det måste på mer färg, så jag ska leta fram en liten smal pensel så jag kommer åt mellan ribborna.
 
 
 
Har såklart redan sett ut vilka kuddar som ska höra till soffan...
 
Den blårandiga är en stolsdyna som inte ska dit, men jag tänker satsa på lite grönt och lite annat fräscht så att säga. Man får passa på då man hittar saker på rea!
 
   
Blommig kudde Hemtex                   Randig kudde IKEA och gula Indiska
 
Nu ska jag sätta på mig målarstrassen. Over and out.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0