Kort sammanfattning

Länge sen sist! Nu kommer en kort och konsist sammanfattning av de sista månaderna.
 
Jag har börjat på ett nytt jobb. En annan klinik och andra arbetsuppgifter. Spännande och utmanande.
 
 
Lilleman har fyllt sju. Firades med paket och minitårtor (rulltårta med grädde och karameller som topping).
 
 
 
Vi har har haft 3 fantastiska veckor där det har varit rena rama sommarvärmen. Ungarna har tagit sig både ett och två dopp i Nydalasjön, rabatterna blommar och myggen börjar ge sig till känna.
 
 
 
Några pelargoner är inköpta, väntar på att petunerna ska komma i butikerna också men det verkar vara lite segt för dem att få hem dom!
 
 
 
Min lilla "baby-hörna" har tagit fart. När jag vet vart växthuset hamnar så ska jag jobba vidare på rabatterna. Då ska dessa placeras ut och så kan jag sätta ner nya skott här i hörnan. Växthuset vi beställt är ett Willab Garden växthus på 14,1 kvm. Återkommer då vi börjar det projektet...
 
 
 
Staketet är på plats på framsidan, utemöblerna har fått komma fram och vi njuter av att sommaren är här. Skulle den tvärt försvinna så har vi i alla fall fått prova på att ha en otroligt fin vår/försommar.
 
 
 
Snart är det sommarlov. Jag har semester andra perioden, perfekt. Blir inte ledig hela sommaren som först var planerat, utan 4 veckor som de flesta andra. Det ska bli grymt härligt. I år planerar vi att fara till Stockholm och Göteborg. Tältet ska med såklart. Jag ska ta tag i mina joggingturer nu när IKSU gått över till sommarschema.
 
Allt är under kontroll kan man väl påstå utan att ljuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0