Semlan

Idag är det semmeldagen. Mina föräldrar har varit här för att jäntan varit sjuk och behövde få en dag till på sig innan hon skulle till skolan. Middagen serverad och klar när man kommer hem, biffar gjorda så vi har middag till i morgon och så semlor till efterrätt.
 
Ganska lyxigt!
 
 
 
Jag har varit på utbilding idag, datakurs kan man väl kalla det. Ett system som tar tid att få bukt på. Bara att gnola på tills man kan det!
 
Veckorna går fort, är inne på min 4:e vecka på min nya arbetsplats. Mycket känns nytt men jag börjar få allt fler bitar att falla på plats. Tycker i alla fall jag, vad mina nya kollegor tycker har jag inte vågat fråga ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0