Träningsvärk

Har kört dubbla pass idag på IKSU. Först ett step-kondition och sen ett bodypump. Befarade att träningsvärken skulle komma rejält i morgon...men den kommer visst redan nu!
 
Nästa lördag hoppar jag in som vikarie på Juniorgympan. Min målsättning är att ungarna ska svettas så de nästan tuppar av. De ska åtminstone svettas...
 
Klippt mig har jag också gjort. Det blev kort. Var flera år sen jag var så kortklippt. Praktiskt och skönt.
 
 
Nu ska vi iväg och köpa födelsedagspresent. Tycker man gör det mest hela tiden. Kvällen ser lugn och skön ut. Brasan kommer att brinna, filtarna kommer att få göra sitt och värmeljusen gör stämningen ännu mer mysig.  Lördag är helt klar den bästa dagen på veckan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Snart tar du över efter Barbro!

2012-11-11 @ 15:43:17
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0