Slapparkväll

Vi har varit i Ö-vik i helgen. Tog tåget ner (enbart för ungarnas skull), badade på äventyrsbadet, åkte vidare till våra vänner i Själevad, åt värsta indiska middagen, sen slappade vi och umgicks till sena kvällen. Som vanligt mycket mysigt.
 
Idag tog vi tåget hem igen. Hann snabb springa in på Kappahl och byta upp en storlek på en julklapp till lilleman. Det är tydligen skyltsöndag idag! Hade jag helt missat.
 
Middagen blev ytterst enkel - Pizza. Snart ska jäntan iväg på handbollsträning, maken måste få kontakt med en doktor pga ett bortdomnat ben/ryggont. Jag ska bara ta det lugnt, sitta framför TV´n, njuta av brasan och njuta av att jag har sovmorgon i morgon.
 
 
Jag kanske måste sätta igång en tvätt, men det är ju inte så jättekrävande...

Kommentarer
Postat av: Karin

Så du bytte storlek? Jag hoppas det blir bra. Gör ju inte så mycket om den är lite bylsig.

2012-11-25 @ 19:38:50
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0