Byggprojekt

Jag skulle vilja sätta upp ett litet vindskydd (eler vad man kan kalla det) mot våra grannar. Vill rama in vårat hörn på tomten och så får dom ett hörn mot deras pallkragar.

Jag har klart för mig i mitt huvud hur dom ska se ut, men får inte helt klart en bild för mig hur det kommer att se ut.

Googlade och hittade dessa två, ser nästan likadana ut. Jag skulle vilja ha 3 st med en halvmetersmellanrum.



Tänk bort postlådan!

Det ska vara enkelt och luftigt så det inte känns som att vi stänger ut våra fina grannar.

Har hela tiden tänkt att svartmåla dem (matt svart som pallkragarna), men nu börjar jag att vela. Kanske falurött ändå. Eller svart eller...rött...

Tur man inte har större problem än så här i livet.

Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Det kommer ju att bli jättesnyggt! Vilken bra idé!

2012-05-15 @ 11:37:14
URL: http://systerelindesign.blogspot.se
Postat av: Cissi

Håller med Elin det kommer bli fint. Funderar på en liknade spalje som insynskydd som någon klätterväxt kan klättra upp efter.

2012-05-16 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0