Vårkänslor

Idag har jag lite vårkänslor. Fåglarna kvittrar, det droppar från taket och solen skiner. Men här är det inte vår överhuvudtaget. Vi har tonvis med snö, man får fortsätta att skotta och det står mig upp i halsen.

Så här ser det ut vid våran entré. Visst är det härligt att ALL SNÖ SKA GLIDA NER SAMDIDIGT? Jag kommer inte att skotta något mera hädanefter. Det värsta är att just här har vi ingen vårsol som värmer så framsidan lär ha snö ändå in i Juni.



Tung blötsnö.

Idag är jag hemma med lilleman, han har haft hosta under natten och jag vill inte riskera att hela sportlovet blir fullt av snor. Vi har sett en film "Det levande slottet". Nu ska jag fixa lite lunch och sen tror jag vi behöver en nypa frisk luft båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0