Var är sommarvärmen?

Mina rabatter och blommor växer sååå lååångsaaaaamt. Vart är sommarvärmen? Vi har haft 3+ på natten. Inte bra alls. Men det är ändå skönt att vara ledig.


Jag ska vara ledig i sammanlagt nio veckor. Fem första är föräldrapenning och sen fyra veckor semester. Lyxigt i alllra högsta grad så jag ska inte klaga. Några tappra petunior har då i alla fall klarat av väderleken.




Vi har några ynka ribbor kvar på spalje´n, var tvungen att köpa lite fler ribbor. Vi gör klart sista biten ikväll och så målar jag det klart i morgon.

I morgon kommer svärfars och svågers förbi på kaffe (de tar med tårta) och så firar vi min man som fyller år i morgon. Ungarna kommer sen att åka buss till Skellefteå till morfars så vi får några dagar i tystnad! Vi ska som vanligt både passa på att gå på bio och äta ute. Träna ska vi också göra såklart.

Nu blir det ett snabbstäd här hemma. Är redan svettig efter ett spinningpass så jag kan lika gärna fortsätta i ett högt tempo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0