Surväder ute

Idag har det regnat mest hela dagen. Det gör inget. Ganska skönt att få vara inomhus och ta det lugnt.

Vi har varit på semester i Stockholm och i Vimmerby. Helt otroligt trevligt var det. Bott hos släktingarna på Mälarhöjden, bott i tält på camping och tillbringat sammanlagt 180 mil i bilen.







Nog har vi det väl allt för bra ändå!


I morgon ska jag åka till min kollega och få lite rabattinspiration. Det är ju numera min grej. Mina pelargoner som jag köpte medan det ännu var svinkallt ute har börjat blomma, trots att de nästan var halvdöda ett tag. Man slutar aldrig att förvånas.




Humlen har verkligen tagit ett språng också denna sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0