Sommarens tema

Denna sommar har vi haft spaljeér som små projekt. Om man gör en som man gillar får man lätt mersmak. Därför blev den en till, vid garaget.

Plattorna kom på plats först, gräset var bara gult och eländigt här för det är för lite matgjord. Sen spånade jag på hur det skulle se ut. Skulle ribborna vara stående eller liggande. Stående blev det. Tyckte det kändes bra att bryta mot de andra som ligger ner.




Jag (och min man som hjälp till) känner oss jättenöjda över resultatet. Kanske målar jag den lilla bänken svart så det passar ihip med pallkragarna. Egentligen vill jag ha en bättre bänk att sitta på, som inte är rundad. Jag avvaktar nog ett tag och känner efter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0