Regnet det bara öser ner...

...fast nu har det slutat!

Vi tänkte påbörja bygget av spaljen vid garaget men det har regnat för mycket. Plattorna är på plats, blommorna med! Det ska byggas en blomlåda där jag tänker sätta ner en Eldkaprifol som får ringla sig uppåt. Lådan får sen isoleras till vintern så rötterna inte stuper.



Mina handplockade stenar ligger båda bakom plattorna och brevid. Lite toppdress och gräsfrön är också på plats. Om det sen blir något gräs som kommer upp får vi väl se.

Nu har maken och ungarna åkt till morsfars så jag är allena hemma. Jag älskar tystnaden...i typ 30 minuter...sen börjar jag tycka det är lite tomt här hemma. Har löst det hela genom att boka ett step-muskelpass. Ska ockå inspireras av Ernst i kväll utan att någon stör mig!

Dags att byta om och sen svettas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin bänk!!! Var är den köpt? Vill också ha!

2012-07-20 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0