Vill ha!

Jag vill ha en ny större soffa i vardagsrummet och jag vill ha nya kuddar. Jag vill ha sommar och jag vill ha sol. Det första är inte aktuellt för det är inget fel på våran nuvarande soffa (för liten bara) och årstiden kan jag inte göra något åt!

Men det kostar inget att...drömma...

Många gillar vitt, grått , svart och stilrent. Jag gillar också vitt men det slutar alltid med att jag köper färgglada saker.




Svenskt Tenn har så många fina kuddar, men ack så svinigt dyra de är. Nu kom jag på något smart. Jag önskar mig kuddarna då jag fyller 40, om alla mina vänner börjar spara lite varje månad från och med nu så blir det ju inte så svårt. Om någon tycker sig ha dålig ekonomi just så känn lugnet. Jag fyller 38 till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0