Påskmiddag

Idag har allt gått fort. Vi har fixat middag, mina föräldrar och brorsans familj kom hit mitt på dagen. De hade med sig en Västerbottensostpaj, mamma hade med sig gravad lax och vi lite annat ätbart. Lite av en påskbuffé kan man väl säga.

Jag och jäntan dukade fint och idag valde hon de lilaprickiga servietterna. Istället för godis hade mamma gjort en liten påskfågel men en slant som vingar. Kul idé! Blev en bordplaceringlapp i samma veva.




Nu har alla lämnat röda villan, kvar är jag och maken. Ungarna följde med till Skellefteå och kommer tillbaka på onsdagkväll. Vi funderar på att ta en rask promenad och kanske hyra en film.

I morgon har vi inget alls inplanerat mer än att vi ska träna tillsammans. Trots att det är söndag så känns det som att det är lördag - härlig känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0