Magsjuka

Så har magsjukan landat hos familjen Sandström. Kl 06:30 började lilleman harkla och ha sig, några timmar senare var det dags för jäntan. En sån här dag kan man inget annat än ligga på en madrass framför Tv´n.
Jag tror jag ska över till grannen och låna hennes trädgårdbok. Då kan jag läsa lite, tömma hinkarna och läsa lite till!



Har berömt ungarna hela dagen för deras pricksäkerhet. Men ack vad jag tycker synd om dem. Jäntan får magknip precis som jag - inte roligt alls. Förhoppningvis blir morgondagen bättre...


Kommentarer
Postat av: Nina

Vore det inte för hinkarna skulle det ju varit en riktigt mysig bild! Krya på er.

2011-03-27 @ 20:45:45
Postat av: Elin

Stackars barn! Jag lider med dem. Hoppas att de blir piggare snart och att ni inte blir smittade.

2011-03-28 @ 00:01:15
URL: http://elinunleashed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0