Stugbesök

Vi har varit i mina föräldrars stuga och i mina svärföräldrars stuga och blivit uppassade. Det har varit bad, fiske, grillat, surströmming, gott fika, Haparanda (IKEA) och lite annat under några dagar.


Som varmast var det 25 grader i Sjöbosand. Inte illa alls då man gillar att bada.




Mor och far har alltid nåt projekt på gång. I sommar har det blivit en utedusch. Perfekt om man vill skölja av fötterna eller hela den välformade kroppen!




En "piff-bild"




Lite längre norrut, närmare bestäm i Svensbyn har vi satsat på djur och natur. Jag hoppas ni ser vad lilleman håller upp och ner i sin vänstra hand!




Lite hembygdsdag som passar alla åldrar. Hästen Sell är förtjust i jäntan och ger henne några kärleksknuffar!




Papegojjan som "plockar sig själv" hann vi också med i år. Den mår egentligen bra men har fått en ovana i självplockning och kan inte sluta. Ser lite crazy ut!



Kommer på nu att jag glömt visa vår vistelse i Stockholm och Kolmården. Måste genast kolla vart dom korten tagit vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0