Slut målarfärg

När jag väl var i gång så målade jag vattentunnan också. Efter första varvet så ångrade jag mig. Såg inte alls bra ut. Men nu har den fått ett lager till och då känns det lite bättre. Jag har lagt ut lite marksten där den står. Gräsmattan tar sig ändå så dåligt vid huskanten för det är söderläge och för väldränerat.






Jag ska måla insidan på tunnan också, bara några decimiter ner så man inte ser träfärgen, men färgen tog helt slut så det får bli vid ett senare tillfälle.

Vi har också beställt en grej som ska sitta på sturöret så vattnet leds till tunnan.


Kommentarer
Postat av: Hallakulle

Jättesnyggt med den svarta tunnan mot det röda huset!

2011-07-31 @ 21:36:27
URL: http://hallakulle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0