En dag hemma

Jäntan är förkyld, har hostat i snorat under natten. Jag är hemma med henne idag och lilleman fick stanna hemma han med.

Vad gör man då på en sån här hängig dag. Jo, man gör chokladbollar. Dom är nu rullade och full i pärlsocker, inlagda i frysen för att stelna till en aningens. Vi ska sätta på oss lite kläder och gå ett varv runt kvarteret så vi får i oss lite frisk luft...sen ska vi njuta av bakverken.




I söndags sydde jag klart köksgardinerna. Blev fräscht. Nu klurar jag på om jag ska sätta dit "omtag" så det ser ut lite som en hissgardin. Kanske invänta kvällens bygglov så man får lite extra inspiration!


Jag har ju aldrig kunnat ta foton mot fönstret så som vanligt blir det mörka bilder. Kan inte få med hela köksfönstret så det blir en bild från sidan för att kunna se någon gardin alls.



Så var det dags för frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint det blev! Kan du inte komma hit och sy. Jag behöver också nya köksgardiner!

2011-02-08 @ 15:34:48
URL: http://elinunleashed.blogspot.com
Postat av: birsan

Strålande Anna! Det blev jättesnyggt!

2011-02-08 @ 20:50:44
Postat av: Anna L

Duktigt! Kul att du bloggar!

Ses snart hoppas jag!



Kram Anna

2011-02-09 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0