Äntligen är våren här

Nu ska jag starta upp mitt bloggande igen men det kommer nog inte att bli dagliga inlägg som det var i begynnelsen. Har precis skällt på datorn som inte alls funkar som den gamla. Har inget intresse alls av att lära mig nya datasaker, men inser att jag inte kan blogga om jag inte tar tag i eländet.

Våren har i alla fall äntligen kommit till Umeå och man börjar känna av solvärmen. Ungarna är för det mesta ute och kommer in genomblöta. Cyklarna har plockats fram och lilleman är numera en hejjare på att ta sig fram på gatan.




Jäntan har köpt en skatebord som hon kämpar med. Det är svårare än hon trodde!



Jag och maken har gått ett varv runt huset och börjat spåna på vart vi ska sätta buskar och dylikt. Ganska så trevliga bestyr må jag säga. Tänk att vi har en egen tomt nuförtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0