Kungligt bröllop

Jag hade inte tänkt lägga så mycket energi på gårdagens bröllop. Vad tror ni händer. Jag råkar zappa till just den kanalen och sen fastnar jag av ren och skär nyfikenhet framför rutan i flera timmar.

Hade inte tänkt grina - tårarna flödar!
Var säker på att klänningen skulle vara sisådär - den var helt fantastiskt fin!
Hade redan dömt ut kungens tal - flännar ännu mer, han lyckades ju riktigt bra!
Olles tal - jag snyftar högljutt...
...och till sist...
Danilel tal - jag sitter med en ståpäls som är enorm, tårkanalerna är på vid gavel och näsan är helt igentäppt av allt grinande.

Vid midnatt fanns det inte en gnutta energi kvar över huvudtaget. Jag var helt matt.




Vackert var det, och jag hoppas att de lever lyckliga i alla sina dagar...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 09:43:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0