Kalasdag

Äntligen är det lördag för jäntan. Hon ska på kalas idag. Kläderna har legat fint ihopvikta på sängen i väntan just på denna dag. Håret är tvättat, hårsprayen har osat inne på toan, rött nagellack och sen var dagens outfit färdig.

En ganska så nöjd 6-åring på väg till en annan nyvbliven 6-åring!



Jag och lilleman ska nu sätta oss i bilen för att hämta kalasbruden.


Jag hade tänkt fortsätta med att lägga barkmull runt buskar och träd men vädret är inte alls trevligt idag. Blåser nåt så förskräckligt och så regnar det. Jag tror vi får stanna innomhus och spela spel istället.

Maken är på fotboll...till min stora glädje glömde han Pringels-tuben...det blir gott för oss tre som är kvar här hemma...

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina Rut, värsta stortjejen har hon blivit. Roligt för henne att gå på kalas.



Vi hörs!

2010-06-12 @ 20:21:47
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0