Vart tog min blogg vägen?

Jag har ingen större lust att blogga, jag vill hellre fara och träna. Ska väl ändå försöka ge mig tid att göra båda delarna.

På onsdag kommer mina parenteser ner och sen när de åker hem till stan igan så tar dom ungarna med sig. Vi kommer alltså att ha barnfritt torsdag, fredag och lördag. Yes!
Vi åker upp och hämtar dem på söndag om allt går enligt planerna. Dessa dagar ska vi fara och träna ihop, hyra film och njuta av känslan att det är tyst i huset.

Nu har jag precis kommit hem från ett Step-muskel och känner mig ganska så pigg. Min vän nedan är lite sliten men det är bara att ta nya tag i morgon...

Snart ska min man iväg och träna sen blir det en film när kidsen har lagt sig. Vi har vänt på dygnet så det är sena, väldigt sena kvällar och dagen brukar inte börja förrän kl lunch. Nästa vecka ska vi vända tillbaka dygnet. Det kommer att bli en chock!



 


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jisses vilken belgian blue-människa!

Det blir att vända tillbaka dygnet för mig också. Ser inte fram emot det, men det måste göras :)

Kram Sandra

2010-01-07 @ 23:42:00
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Konradamna

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2012-05-31 @ 12:03:57
URL: http://konradamna.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0