Nytt till tvättstugan

Jag har sytt en kappa till fönstret i tvättstugan. Till min stora fasa måste jag sprätta upp och justera den vänstra sidan. Jag var väldigt noggran med mina mått - men det sket sig ändå!



Jag tror det är första gången jag visar mitt eget nylle på bloggen. Lilleman har tagit detta foto och det är väl inte mer än på tiden att sömmerskan visar upp sig...




Det blev en tygbit över. Den har jag satt in i en ram och på så sätt fått en tavla. Var den ska sitta vet ingen än så länge.




Kolla nu inte så noggrannt, men det sluttar neråt på vänstra sidan och jag blir irriterad varenda gång jag ser eländet. det är bara så otroligt surt att göra om det.



Lite nytt i allrummet har vi också men det tar jag i nästa inlägg.

Nu ska vi äta middag, träna och sen gå på bio. Man ska göra allt roligt när man har ungarna borta några nätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0