I morgon är målet nått

Vi har plockat sten så vi håller på att bli tokiga! Nu är det bara en liten bit kvar sen är det lagt runt hela huset. Jag kommer inte att plocka en till sten förrän tidigast nästa sommar igen, jag är lite less stenplockning helt enkelt.


Det är alltså bara denna bit kvar. Jag ska ut i morgon och lägga sten på sista biten, sen tror jag vi (jag och ungarna som flitigt hjälpt till trots min petighet) ska fara och fira med en glass på Smultronstället om vädret tillåter.




Vi är i alla fall glada över att detta projekt med stenarna nått sitt slut, och även om petigheten har funnits där hela tiden så ångrar vi oss inte att vi höll på den. Vi gillar när det ser rejält ut - och det gör det!

Kommentarer
Postat av: Katarina Häggström

Vilket jobb ni gjort! grymt fint.

Drömmer du om kullersten om nätterna?

/Katarina

2010-08-17 @ 20:37:46
URL: http://vitfargokompost.blogspot.com
Postat av: Sara Gunnarsson

Hallå!

Har kikat runt på din blogg.

Så superfint ni har det.

Här nere i södern är det mer bondgårdar.....jo, jag lever ett bondliv nästan.

Jobbar på en bondgård (kontoret, men fikar och äter lunch i ladugården) 25-30% och 70% som lärare.

Den andra halvan bor i ett stort hus, mitt ute på vischan med åkrar runt om. Har bara katter (både han och jag).

Men släkten är bönder.....så bondågrdsliv är vardag....

Hälsa alla så gott & jag ska njuta av varje ögonblick :-).

Kram Sara

2010-08-22 @ 13:34:15
URL: http://guntansfoto.bloggagratis.se
Postat av: Vegardolea

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-10-26 @ 08:36:22
URL: http://vegardolea.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0