Sten

Ibland kan en hård sten se ganska mjuk ut. Eller kanske inte. Jag skulle i alla fall vilja hitta en till som är rund, då har jag tre stycken fina bumlingar vid entrébron.



Nu ska vi ta en nypa luft och sen blir det en lugn kväll med ungarna. Maken ska gå på förskolans föräldramöte. Undrar vad de har att komma med.

Nästa vecka är det inskolningssamtal men vi får inte samtala om båda barnen utan det blir två tillfällen. Onödigt tidskrävande tycker jag - men jag tycker ju alltid tvärtemot!


Kommentarer
Postat av: Petter

Ja, nu får du ge dig.

Du har världens härligaste barn som trivs hur bra som helst på sin förskola. Det kan inte bli bättre.

2009-10-12 @ 22:36:05
Postat av: HUSnrNIO

Fintmed "mjuka" naturstenar. Förstår att du vill ha fler:)

2009-10-13 @ 08:27:45
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0