Snoret i näsan

Ena sekunden är det så tätt att man inte får in en gnutta luft ens. Andra sekunden känner jag hur en snordroppe börjar rinna ut från näsan ner mot läppen och jag undrar vart innehålelr kommer ifrån.

Inte är det skönt att vara förkyld. Jag tar Alvedon och Nasin för att känna mig lite piggare.

Lilleman har fått en skvätt Mollipect mot hosta. Jag hoppas natten inte fylls av ett torrhostande barn för då sover jag så illa. Inte helt omöjligt att någon måste VABa i morgon.

Nasin ska det vara för den fräter inte så hemskt på slemhinnan i näsan. Jag har använt den i flera år.

Nu hoppas vi på att snuvan försvinner inom kort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att ni kryar på er och blir friska snart! Stor kram från storstaden

2009-10-14 @ 00:01:16
URL: http://elinunleashed.blogspot.com
Postat av: Ou

Krya på er! Våra barn har dragits med feber och ngn sorts maginfluensa. Men nu är vi åter alla på benen.

Krya på kramar från oss!

2009-10-14 @ 08:37:19
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0