Resultatet

Så här ser det numera ut på våran uppfart när gruset är på plats. Det blev snabbkort idag då batteriet började blinka - jag hann inte ens stänga dörren!




På närmare håll ser det ut så här:




Nu är det faktiskt inget mer att göra ute förrän till våren.


Grannen funderar på att sätta några Tujor till våren som ska stå mellan deras hus och vårat, på garage sidan. Jag som inte kan någon annan buske än Aronia måste så klart kolla upp detta på internet.


Det här är tuja;





Inget jag skulle ha planterat på min tomt, men det kommer säkert bli fint mellan vårat hus och det känns ju bara roligt att vi får lite variation på grönskan. Rätt som det är ändrar man sig då man ser lite andra alternativ.


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så fin uppfarten blev!

Tuja e inget jag heller skulle vilja ha. Det e en budget häckväxt som många planterar. Lite 70-tal över den. Jag hade hellre satsat på en uppvuxen vintergrön liguster. Den e dyrare men mycket snyggare!

Ni kan ju gå ihop o betala hälften var?!

2009-10-16 @ 09:36:31
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: birsan

Tänk på att liguster har mycket giftiga bär!

2009-10-16 @ 17:05:54
Postat av: Evelina

Tojor är ju vintergröna och jättefina mot snön. Går att göra jättefint i adventstider..

2009-10-16 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0