Min man är nöjd

Jag är också nöjd men på en helt annan nivå. Det finns tydligen en massa finesser som man kan lära sig gällande den nya TV´n som står i vårat vardagsrum. Jag satsar på att lära mig hur sätter på och av den samt hur man hittar de allra vanligaste kanalerna. Det får räcka.

Nu står den på våran gamla TV-bänk som inom en snar framtid skall bytas till en vit bänk. Jag skulle helst se att vi tar bort högtalarna också, men jag ligger lågt i detta tema då jag tycker att min man måste ha något att säga till om.

Ja, hur får man det att se snyggt ut med en stor TV? Det blir något att bita i framöver...


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Nä det där med teknikprylar e svårt o snyggt. Men om man har en längre tv-bänk så ser ju tv:n mindre ut. O sen kan man ju ha en tv-bänk där man kan stänga för alla apparaterna undertill. Det finns ju en uppsjö av sånna idag. Vi har ikeas Bestå Burs o vi e jättenöjda!

2009-10-16 @ 09:43:56
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Elin

Hälsa och gratta!

2009-10-19 @ 23:08:18
URL: http://elinunleashed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0