Höstmys

Klockan är Bolibompatid, ungarna sitter i soffan framför den STORA och sprillans nya TV´n. Ljusen är tända och det är väldigt mysigt här hemma (tycker jag i alla fall).

Vi har varit lediga idag, jag och barnen. Hade lite vänner på våffellunch, röjde undan och sen till MAXI för att byta barnhandskar och köpa fleecetröja + byxa att ha på förskolan. Vi hade tänkt fara på bibblan med tiden räckte inte till idag. Jag har också klippt ner mina pelargonier för vintern och satt stödband på våra rönnar.

Om två timmar kommer maken hem från jobbet, lite trist att han jobbar kväll, men det gör ju jag med så det får man ta.

Vi har i alla fall haft en skön dag. I morgon är det early bird som gäller för mina del. Drygt 06.00 börjar cykeln rulla till jobbet. Överdragsbyxa, mössa och tjocka vantar - bara att klä sig ordentligt så man inte fryser.

Mörkt foto - desto mysigare med ljusen!

Jag ska försöka komma ihåg att köpa några vita blockljus som ska stå i lyktan vid våran entré.


Kommentarer
Postat av: Ou

Fin lykta! Inte är den från Åhlens? Var där och fingrade på lyktorna, stod i kö och skulle till och betala och då kläcker expediten ur sig att den lyktan är avsedd för inomhusbruk. den rostar ute... Bara att hänga tillbaka den fint i hyllan...

2009-10-06 @ 09:18:46
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0