Är snön på väg?

Det snöade igår kväll och en del har stannat kvar. Det är slaskigt på vägen och det känns segt att cykla till jobbet efter lunch. Jag hade hellre varit hemma med familjen. Tur nog brukar det bli riktigt trevligt när man väl anländer till jobbet.

Jag behöver inte städa eller plocka undan idag för det är redan gjort. Jag ska däremot ta bort utemöblerna på framsidan och ställa dem i förrådet och sätta lill-bänken där istället inför vintern.




I morgon ska vi fara på barngympa på IKSU mellan 10.00-11.00. Medan jag hoppar runt med ungarna så passar maken på att träna själv. Sen byter vi. Maken fortsätter med att bada och basta med barnen och så får jag köra ett gympapass.

Sen är vi bortbjudna på middag. På söndag är det dags för barnkören att sjunga på familjegudstjänsten. Jag känner mig som vanligt lite nervös inför detta projekt, för jag vet aldrig hur många barn det dyker upp. Det kan bli 5 eller 20.

Det känns som en händelserik helg i alla fall.
Trevlig Helg till er andra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Visst har jag varit duktig, dock inte lika bra som dig på att lägga in bilder (eller ta bilder). Inne i en slö kameraperiod.



Lycka till med kören! Ha en underbar (förhoppningsvis) vit = snö inte något annat helg.

2009-11-06 @ 11:10:05
URL: http://hem-langtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0