Jag syr

Nu är ena köksgardinen på plats. Ett riktigt elände har det varit med öljetter och mätande. Nu är det bara den långa kappan kvar. Jag hoppas jag är klar innan midsommar och att mitt goda humör inte sviktar på resans väg.

Det ser ut som att det ryker från måttbandet - och med mitt frenetiska måttande så gör det faktiskt det.




Försökte ta en bild på kappan som redan sitter i fönstret men jag vet ju inte hur man tar kort mot fönster så bilden blir jättemörk. Kanske funkar det bättre ikväll när det är mörkt på utsidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittade dina tavellister! :)

2009-05-13 @ 18:55:28
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas du lyckas få till en bild sen:) Trevlig helg!

2009-05-15 @ 16:10:23
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anna L

Hej Anna

Vad hurtig du är med att sy etc. Ser fram emot att se ert fina hus vid tillfälle, men det är så sällan jag o David (läs aldrig) är i Umeå planerat. Jag är ju varannan månad där i jobb men det är ju dagtid och bara någon timme egentligen.

Ha en trevlig helg!



Kram Anna

2009-05-15 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0