Vår och sommargarderob

Lilleman håller på att växa ur vissa tröjor och de ärvda börjar kännas utnötta. Då går man på LINDEX. Finns alltid något randigt.

Ta 3 betalad för 2 och en rea-tröja. Två T-shirts och två långärmade.




Gossen har fått ärva jäntans små babytrosor som fått fungera som badbyxor. De har börjat strama åt över låren så även ett par nya sådana har införskaffats för sommarens bad och till badhusbesöken.



Lilleman är helt övertygad om att att han kommer att simma väldigt fort i dessa hajbrallor. Kan inte annat än hålla med. De sitter perfekt!

För egen del var det länge sen bikinin satt bra. Är det någon fler som har samma uppfattning som jag om detta? Finns det något värre än att prova bikinisar, lönnfet, blekhyad, svettig, orakad och med en mycket negativ inställning redan innan man ställt sig i provhytten, vars dörr glipar och ens ungar vill passera stup i kvarten när man är som mest stressad.

Det är bara att applicera "Brun utan sol" och sätta igång med raskisarna så kommer jag att stråla ikapp under Beach 2009. Tror jag ska satsa på string i år...eller är det ute...

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Båda barnen är i behov av att jag gör ett besök i den där affären...

2009-03-23 @ 08:40:38
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0