Hammock och parasoll

Nu har jag pratat om våran hammock och jag kan inte rktigt släppa detta ämne. Den är skön - men omodern och lite rostig. Idag har vi åkt till lite affärer som säker hammockar. MIO och COOP hade slutsålt. BRAFAB hade en fin variant, något fräschare än den vi just nu har på altanen.


Denna med lite rundare form.




Denna med en mera trekantig ram.




Sen har vi våran pärla:




Och sen så var det det här med parasoll. Vi har varit inne på att köpa ett ljust, beiget men det kanske skulle se nog så fräscht ut med ett grått. Dessa finns hos BRAFAB:

Stommen är i aluminium och kändes vara av bra kvalité. Det jag inte är så säker på är om det är så snyggt att det är randigt (vågrätt) och varannan rand är lite glansig i tyget.


Vi får se vad det blir. kanske värt att vänta till nästa sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att den gröna var snyggast! Jag messade din man och frågade om ni är hemma på torsdag eller fredag. Vi tänkte stanna till i Umeå på vägen upp till Byske. Jag skulle träffa er och titta på huset. Hur ser det ut för er?

2009-07-07 @ 20:17:32
URL: http://elinmarkstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ska försöka att åka aptidigt typ kl. 5, så att vi kan vara framme vid kl. 14-tiden

2009-07-07 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0