Löpare

För en vecka sedan köpte jag en ny löpare från Åhlens till köksbordet. Färgglad och randig - kan det bli bättre!
Köpte också en liten tablett i samma serie som står under kaffebryggaren. Uj, så fräscht det blev.




Nu ska vi ta oss varsitt glas Oboý, jag och lilleman som är hemma idag från förskolan. Han var alldeles kokhet i natt och feber var en bit över 39 grader. Vi har varit ute på en promenad i det strålande vädret (fast jag tycker det är för kallt) så nu är vi rödblommiga om kinderna och välförtjänt av lite choklad.



Jag lyckades få till skärpan rätt bra på detta kort...

Kommentarer
Postat av: Anna L

Mysigt med varm choklad. Har också varit hemma med förkylt barn idag o varit ute i solen och frusit lite :-)

Kram

2009-02-16 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0