Nu tändas tusen juleljus

Ute är det mörkt och kallt. Vi kurar ihop oss i soffan och tittar på barnTV. Hela familjen är i fas att sova en stund.
Vi har varit på Solbackakyrkan på fm, dop för "minikusinen" och sen räksoppa och kaffe hos familjen.

Jag mår oförskämt bra. Ingen feber och ingen värk. Helt i onödan har jag alltså gruvat mig för värken. Ska man börja misstänka att "operationen" inte ger några resultat denna gång heller? Om tre måndare ska det göras en ny MR för att se hur mycket myomet nekrotiserat. Intressant!

Inte så länge kvar till jul heller. Mamma bakade saffransbullar när de var nere i förrgår och vi (jag och min man) ska baka några kaksorter inför julen. Trevligt att kunna bjuda på lite hembakat när man får främmande och vi har ganska roligt när vi kör vårat bakrace sent på kvällarna.




Ute lyser det så fint i granriset, julstämningen börjar komma och snart kommer snön också...


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så skönt att du mår så bra efteråt! Håller tummarna för att allt e borta nu o inte kommer tillbax!



Jag vil oxå ha vitt, fin, ljus snö som stannar kvar :-(



Kram!

2009-12-15 @ 22:35:59
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0