Det kan bara bli bättre

Tredje dagen gillt. Idag fick vi det glädjande beskedet att vi kör fullt schema nästa vecka på förskolan så vi  behöver inte ordna barnvakt eller strula med jobben. Det känns ju bra att veta att förskolan i slutändan är flexibla och lyhörda.

Jag fick dessutom gå hem nu och hämta dem kl 12.00. Jag som hade laddat upp mina egna kroppsliga batterier blev urladdad inom loppet av några sekunder.




Det viktigast är ju att ungarna tycker det är roligt att gå till förskolan och det känns skönt att jag inte behöver tvivla på det. Allt det andra runt omkring kommer att bli jättebra bara verksamheten får bli lite varm i kläderna...det kan bara bli bättre...och snart kommer jag att tycka att denna förskola motsvarar den gamla perfekta förskolan som vi hade tidigare.
Näe förresten, så bra kommer den inte att bli under den tid mina barn är här men kanske senare.

Nu ska jag renbädda, städa lite lätt äta lunch sen hämta ungarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0