Överaskning

Sista gången ( dvs förra helgen) som vi sjöng med "Lilla Barnkören" blev jag mycket överaskad. Det var 20 st barn i slutet av gudstjänsten som stod längst fram och sjöng för glatta livet. För barn spelar det ingen roll om man kan sången eller ej, de tycks kunna haka på i alla fall - tänk om vuxna vore så spontana!

Duetten med min man gick bra, känns lite töntigt att sjunga med sin man men jag blir så nervös av att sjunga själv så jag får vara tacksam att han ställde upp.

I slutet av mötet fick jag en påskblomma av  en förälder, jag kunde som vanligt inte hålla tillbaka tårarna. Det är en härlig känsla då någon visar sin uppskattning för det man gör.




Det följde med en lite fjäril som jäntan tycker är fantastiskt fin...



Jag tror jag ska med den till jobbet för jag blir så lätt tät i näsan och så är vi borta hela lovet. Den kan nog glädja andra med, denna välsignade blomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0