I vårat garage

Vi har ett smalt garage med ett rymligt förråd längst bak. Vi har satt upp fyra garderober rakt ut från en vägg så vi kan nyttja förrådet bättre. Vi har satt upp spånskiva på baksidan av garderoberna, vitmålat dem så vi kan hänga upp stolar och annat på den "x-tra" väggen.

En mycket inspirerande bild på väggen. Hade jag kunnat rita dit pilar och sånt så skulle ni förstå bättre - men det kan jag inte.




Någon fler som prydligt hänger upp bildäcken med plast runt om?



Ordning och reda är det som gäller i vårat garage.


Lilleman har gått och lagt sig på madrassen igen. Måste nog sätta på en blöja för säkerhets skull. Febern kvarstår och hostan likaså. Jag har bara sovit någon enstaka timma inatt så jag ska ta med mig Cocciliana (stavning?) från jobbet ikväll så vi kan få en bättre natt. Tur jag är ledig i morgon och på fredag sen kan jag "vila ut" på jobbet under helgen.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej. Nu när ni pysslar i gareaget som är sisådärkul måste du bara lyssna på en låt på youtube.Tjejen heter Paulen och låten -give me a call(ja de andra låtarna är också bra). Tror dettta kan vara i din smak.Vet du vem kille i kören är?han har medverkat i idol vet jag men inte mer. ASSSSSSbra.

2009-04-29 @ 15:54:52
Postat av: Helen

Vilken härlig ordning ni har i erat föråd. Blir lite avis.

Ha en bra valborg

2009-04-29 @ 22:23:42
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: ou

å vad jag önskar att samma fina ordning skulle infinna sig i vårat förråd! Tänk om man kunde trolla!! När kommer du förbi så vi kan träffas live igen ;)

2009-04-30 @ 09:05:38
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0