Allrum

Nu har vi unnat oss en platt Tv till allrummet. Vi men framför allt min man är så nöjd. En 32 tummare blev det. Ovanför har jag satt en tavellist från IKEA med några fina böcker och en liten ljuslykta.

Tv bänken har fått silverben (fanns inte på IKEA då vi köpte bänken), de syns inte men de blev ett lyft.




Vi har bytt ut den gamla blå ryamattan och köpt en röd istället. Passade bättre.



Den randiga löparen ska jag nog korta av och lägga under Tv´n så det inte ser så stelt ut på Tv-bänken.


Så här blev det på håll. En mörk bild men bättre än ingenting alls.



Skönt att detta rum blivit klart och skönt att min man fick sig en ny TV. Nu kanske han lugnar ner sig gällande tjock Tv´n i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan aldrig få för många platta tv-apparater!

2009-04-30 @ 01:06:21
URL: http://elinmarkstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint rummet blev förresten!

2009-04-30 @ 01:07:23
URL: http://elinmarkstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0