06:45-16:15

Hur ska jag palla med att stiga upp så tidigt efter att h varit ledig sen mitten av Maj?

Jag har varit förbi jobbet ikväll för att kolla så jag kunde logga in mig i journalerna och för att ladda upp batterierna en aning. För första gången (på 11 år) känns det lite smågruvsamt att börja jobba. Kan det bero på att man haft husbygget i huvudet sista tiden. Brukar bara ta en dag så är man snabbmed sprutorna igen.

Jag har ögoninflammation och precis påbörjat en kur med kortisondroppar. Känns redan lite bättre. Hoppas det funkar så jag slipper kisa hela dagarna och se ut som en mört.

Hittade världens tråkigaste bild men den är bättre än ingen alls.


Helt utan finess! Men för er som aldrig sett en ampull - så här kan den se den ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0