Inspirationspärmen

Jag har länge haft en liten pärm där jag klippt ut sidor ur olika inredningstidningar som jag fastnat för på ett eller annat sätt. Ett snyggt kök, kakel eller något läckert tyg och kuddar i en soffa.

Tänk en då, att nu är det inte långt kvar tills vi har stommarna på vårat hus resta och även om det dröjer till det allra roligaste, själva pysslandet, så är det faktiskt inte heller långt bort.

image731


Om jag orkar måste jag nog ta en titt på mina tyger ikväll,  de som ligger så fint ihopvikta i garderoben och väntar på en rutinerad sömmerska.


Maken har just tagit ut barnen så de får inhalera frisk luft. Här inne verkar den ha försvunnit totalt. De ska ge ankorna lite bröd och jag ska lägga mig och vila en stund.

image732


Lilleman mår lite bättre, han kissar lite. Om än det är en Kåvepeninluktande urin så är det bättre än inget alls. Doktorn tyckte vi skulle sluta med antibiotikat och satsa enbart på vätsetillförsel. Klokt beslut tycker vi.

Kommentarer
Postat av: jenny

Har också en pärm med allt möjligt fint som jag inspirerats av.Alltid bra att ha:)
Angående musmatteordet: jag håller med dig;)
Trevlig helg!! Kram/jenny

2008-03-07 @ 18:26:04
URL: http://jennyshus.webblogg.se
Postat av: Sandra

Jag har också en inspirationspärm med massa tips och inspiration. Så härligt att erat hus snart är rest, det kommer att bli kul att följa! Kram på dig

2008-03-07 @ 22:20:02
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Maggis

Du ojag har exakt samma bild i våran inspirationspärm. Lite kul tycker jag. Tavlan K.Mannerstål var fin. Hoppas du hittar nått kort framöver. Kram Maggis

2008-03-09 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0