Hur kunde vi glömma?

Befinner oss i Skellefteå och har fyra dagars påsklov. Jag skulle egentligen  varit sjukskriven nu men operationen blev framflyttad. Vi skulle precis gå ut på en promenad då vi upptäcker att vi glömt jäntans utekläder. Hur klantig får man vara!

Nu sitter jag vid datorn och jäntan tittar på barnkanalen och solen skiner ute. Vi åker till Svensbyn i morgon och där kan vi åtminstone låna lite utekläder av kusinbarnen.

Måste ju in med en bild för ordningens skull. Hittar en REIMA-overall för 1400 kr. På tok för dyrt för min del, men smaken är som baken.

image746 ...och vilken pytteliten bild det blev också.

Nu ska jag vara med jäntan lite så hon inte känner sig så ensam.
Kommer inte att göra något inlägg förrän i slutet på veckan då vi kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ha en härlig semester! ovvisen e snygg, men rätt saftigt pris när de bara kan ha den en säsong...

2008-03-24 @ 14:10:00
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0