Bygget går framåt

Som ni säkert förstår går bygget framåt. Nu för tiden hinner jag knappt sitta med bloggen för jag försöker fixa med mat, matlådor, fika och kaffe o.s.v.

Nu har taket kommit på plats och det börjat snart vara isolerat på de flesta väggarna. Jag tror det ska in tre gånger till med isolering så det är en bit kvar innan väggarna är klara.

image816

Kanske kommer det taktegel till veckan. Hoppas, hoppas.


När man går in i huset så känns det faktiskt större för varje gång det blivit mer plankor uppsatta. Nu börjar man få en viss känsla för hur det kommer att se ut.

Taket underifrån.

image818


Garaget.

image817


Här kommer altandörren att sitta.

image819

Ja, nu sover alla som stockar här hemma utom jag. Barnen sover till ca 08:30 (jag vet det är lyxigt och jag njuter så länge det varar) så jag är betydligt mer kvällsmänniska än karlarna som börjar snickra kl 07:00.

Kommentarer
Postat av: ou

Vad kul det är att se erat bygge gå framåt! Jag är riktigt avis på er som redan kommit igång. Vi väntar på att få bygglovet beviljat. Om allt går som det ska hoppas vi komma iång i höst.

2008-06-05 @ 10:47:40
URL: http://dressyrtant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0