Magsjuka, halsfluss och oändligt mycket tvätt.

Helgen är äntligen över. Inget kräkande idag. Lilleman har förhoppningsvis klarat sig och storasyster har fått behålla våfflan till lunch. Makens hals är fortfarande dålig trots penicillinet, men han tror det håller på att vända en aningens. Jag har varit hemma med barnen idag och räknar med att de kan gå på föris några timmar i morgon.

Vi har inte åstadkommit så mycket mer än att städa, renbädda och vika tvätten från helgen samt suttit en stund med legot.

Den här gjorde jag...

image692


...och den här gjorde min dotter. Ett flygplan.

image693


Nu ska jag byta blöja på lilleman och sen tror jag Tv´n slås på, med en film så det blir lugnt i 20 minuter.
I kväll är det Simon % David. Blir intressant att se vad de ska hitta på den här gången. Blir förmodligen plommonlila, rosa, lull-lull och tjocka gardiner som är alldeles för långa. Men det måste ses.

Kommentarer
Postat av: MO

Jag sitter oxå o väntar på Simon & Thomas, tycker det är så underhållnde. Vilka söta legosaker ni byggt, det är faktiskt kul med lego...mina killar älskade lego så jag har lekt en hel del, jag med, ha de bra, kram

2008-01-28 @ 19:57:51
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0