En härlig helg är över

Helgen har varit fullspäckad. Framför allt lördagen som innehöll en möhippa från kl 12.00 till 01.00. Vi dansade flamenko och fäktades. Gissa vem som var sämst! Jag har lite lite träningsvärk och tre ganska rejäla blåmärken efter fäktningen. Jag tror minsann att det var bloggaren "Hem och liv" som orsakade dessa hematom.
Hade det inte varit för de trubbiga svärden och skyddsdräkten man bar, så hade bloggmatadoren gjort slarvsylta av mig.

Hämden är ljuv.

Idag har vi varit på Bio med dottern. Lillebror lämnade vi bort och så hade vi en mysig stund för tre i biosalongen. Det var väldigt kul för dottern. Första gången. Vi såg Lilla spöket Laban.

image687
Nu ska jag och min man se lite Tv och njuta av tystnaden.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha. Passa dig så jag inte står där bakom er dörr någon morgon och petar dig med mitt svärd!!

2008-01-21 @ 22:21:21
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0