Tjejmiddag nalkas

I morgon afton ska vi träffas ett gäng tjejer och njuta av god mat nere på stan. Det blir lite bråttom för mig som jobbar till 16:45 men jag är kvick då det gäller.

Vi har inte planerat var vi ska gå så jag hoppas vi hitter ett bord där vi får plats.

image726

I morse blev det att gå upp tidigt för barnen. Klockan 07:00 lämnade jag dem på förskolan sen rusade jag till Landstinget. Lika snabbt rusade jag när de skulle hämtas, hade utvecklingssamtal med fröken och sen drog jag barnvagnen hem genom den spåriga snön som lagt sig.

Lilleman skriker av oklar anledning, gjorde det natten som var också. Nu ska det ges lite alvedon och så hoppas vi det lugnar ner sig.

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad kul med tjejmiddag:) hoppas ni får en trevlig kväll och att resten av helgen också blir trevlig! Kram/jenny

2008-02-29 @ 20:09:54
URL: http://jennyshus.webblogg.se
Postat av: Spaces

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2010-11-30 @ 10:01:33
URL: http://miodiolive.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0